aiso

Julkalender!

Kategori: Tävlingar



Så var jag ju tvungen att deltaga i finalen också. Något annat vore ju dåligt, när jag följt tävlingen hela långa tiden. Jag vet att många hoppas att jag ska vinna. Då blir det utdelning av presenter lite varstans hos er mina vänner.Det finns tid fortfarande att tävla för alla. Finalen håller på till 31oktober 2011.


Hej!

Att tävla och ge bort presenter är det bästa jag vet, och att många av er fått del av vinsterna är ingen hemlighet. Det är ju också ett alternativ till att jag hållit mig vid liv!

 

Att läsa Erikas blogg om livet med lille Wille är kul, och Goodiebagsfinalen är som en tomtesäck till jul. Fylld med klappar för alla, användbara och fina, några kan bli dina och några mina.

 

1.Är ni smutsiga i din familj, eller vad sägs om att tvätta sig i vanilj?

2.Inte behöver du se’n gå våt det gör ett annat paket nå’t åt.

3.Chokladbruna kan läpparna bli utan att inta en enda kalori.

4.Märket som representerar vår huvudstad, gör din kropp och ditt lilla face så glad.

5.Här finns inget margarin men till kroppen smör och lite fett till håret som susen gör.

6.Känner du dig ändå inte vacker alls får du nå’t snyggt till finger, arm och hals.

7.Snart kan du också ha tre skallar om du vågar, törs och pallar,

8.eller lite guld för ditt öra är tanken, så’nt som betalas bra på Pantbanken.

9.Vi pratar lite tyst om hemlighus-saken ,räddaren i nöden också för babyluktsbaken.

10.Finns det ändå en odör sprider denna god fräschör.

11.Du slipper bränna dig vid din spis, när du kokar julegrötens ris.

12.Lyssna på radio när du vaknar, om din iPhone funktionen saknar.

13.Till en liten vän som nyanlänt också en fin centilongpresent.

14.Stolt bär du denna till stranden där du bor spatserandes i fina utvalda skor.

15.Kommer jag vinna kan man undra, då får någon välja hos Fiaz för 100?

På bifogade julkalendern är allt inslaget och klart,

och vad som finns i klapparna är väl uppenbart?

God Jul hälsningen får du nu redan,

vinner jag får några klapparna sedan!

 

Längst ner jag smög till Erika själv en julklappshög,

som TACK för allt jobb hon lagt ner både för mig och många fler!

 

Detta är mitt bidrag i denna tävling som varit otrolig, omväxlande, spännande och rolig. Tävla här själv om en Goodiebag vet jag, det finns tio att välja på till oktobers sista dag.

LYCKA TILL ÖNSKAR  aiso!

 

 


1. Läppbalsam. Choklad Fudge. Sponsor: Kakaobönan. Värde 99 kr
2. BodySplash. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 159 kr
3. Valfria skor. Sponsor: Skofyndet. Värde 695 kr
4. BodyButter & Hårinpackning Oliv. Sponsor: Gunry. Värde 80 kr
5. Fm sändare till Iphone. Sponsor: Importgrossisten. Värde 98 kr
6. Grytvante & Grytlapp. Sponsor: Goddesign. Värde 75 kr
7. Har du Pippi Body. Stl 68. Sponsor: Skummis. Värde 185 kr
8. Face Cleanser. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 139 kr
9. Myggarmband. Sponsor: Prylgalaxen. Värde 10 kr
10. Bronk "Anchor" Halsband. Sponsor ADD9. Värde 99 kr
11. Presentkort 100 kr. Sponsor: Fiaz. Värde 100 kr
12. Turkos Elastisk Ring. Sponsor: Nims Design. Värde 85 kr
13. Barnarmband. Sponsor: Kalaspinglan. Värde 45 kr
14. Vaniljtvål. Sponsor: Goddesign. Värde 35 kr
15. Miss Dee örhängen i guld. Sponsor: tindrasto re.se Värde 189 kr
16. Body Lotion Fresh Crush. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 169 kr
17. 3-pack blöjpåsar. Sponsor: Importgrossisten. Värde 28 kr
18. Rescuekit. Sponsor: Tampongshoppen. Värde 98 kr
19. Doftljus. Sponsor: Goddesign. Värde 35 kr
20. 15 mintes face mask. Spo nsor: Stockholmsgruppen. Värde 129 kr
21. Valfria Döskalle Örhängen. Sponsor:Josefina Smycke Design. Värde 140 kr
22. Handduk Sponsor: Annaivan.se Värde 69 kr
23. Face Moisturizer. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 149 kr
24. Strandväska New York. Sponsor: Goddes ign. Värde 75 kr

Total Summa: 2985 kr

Vinnaren står för portot: 40 kr